אלירן שלום
מיכ
מיכל, בזקבאופן עקרוני וכחלק מתהליכי העבודה, בזק שולחת לכל לקוח שהצטרף לחבילת אינטרנט כלשהי שתי הודעות כתובות בנושא: 1.בעת הצטרפותו, מכתב המודיע על תאריך החיבור וכן משך ההתחייבות. בנוסף, מצוין כי בתום מועד ההתחייבות יחל לשלם לבזק בציון התעריף העתידי. 2. 30-60 יום לפני מועד סיום ההתחייבות מצורפת לחשבון הטלפון הודעה אודות מועד סיום ההתחייבות, תחילת החיוב החדש וכן העלויות. כמו כן, בכל חשבון מופיעים תנאי מבצע הנוכחי(העלויות ומועד סיום ההתחייבות). לכן לא ברור לי כיצד נוצרה סיטואציה של אי ההבנה וחוסר הלימה בין ההסכם שברשותך לבין החיובים. לשם טיפול אישי במקרה וכן לבדיקה מעמיקה אודה אם תוכל לשלוח אלי למייל bezeq_service@bezeq.co.il את קו הבזק וכן נייד לתיאום. בתודה מראש מיכל, בזק