משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותהתחייבות להוט
חזרה לפורום

התחייבות להוט

אור
אורי

שלום, התחייבתי לטריפל של הוט, טעות חמורה, בינואר 2010, לפני שנה בערך. בחודשיים האחרונים התחלתי להשתמש בקו הטלפון. הקו גרוע מאוד, הגיע טכנאי אחד לתקן, אמר שיש הרבה בעיות, אולי צריך מנהל רשת. והכל היה בסדר לשלושה ימים אז לא הגיע מנהל רשת. אחרי כמה זמן עוד פעם בעיות- הקו מנתק שיחות או פתאום לא שומעים אותי בכלל. התלוננתי שוב, ביקשתי להתנתק. לא הסכימו. בנוסף לכך גם האינטרנט די גרוע, מדי יום פעם אחת לפחות הוא מתנתק וחוזר. הגיע טכנאי פעם שנייה, לדקה, אמר שלא רואה בעיות וזהו. למרות שיחות ארוכות וחוזרות עם שתי מנהלות במוקד הטכני, בזמנים שונים, הם אינם מוכנים לנתקני. הם טוענים שאין שום בעיה בתשתית שלהם. ואני מחויבת בקנסות יציאה, 200 שקלים על טלפון ו500 על אינטרנט. מה עושים? יש דרך לצאת מזה? אמרתי למנהלת שנתראה בבית משפשט לתביעות קטנות, אבל אין דרך נוחה יותר לסיום העניין?