מקרר אמקור-חדש חלקים נסדקים
כוכ
כוכביתאורנית שלום כן המקרר היה באחריות בכל הפעמים בהם החליפו דלת ומדפים הוא נרכש רק ב23.01.09,וכמובן שפניתי לחברה במכתב תלונה ב10.01.11 לאחר שדיברתי עם שרי מנהלת לקוחות סוכם כי יטפלו ויחליפו שוב דלת ומדפים,אך עד היום בבוקר לא קיבלתי שום טיפול,היום בצהרים התקשרתי שוב לחברה לדעת מה קורה עם התלונה ורק אז נזכרו שישי כזו תלונה,הם סיכמו איתי שיגיעו ביום שישי הבא לסדר את המדפים{וזאת לאחר שכעסתי כי יום עבודה נוסף אני לא מפסידה} אבל את הדלת ביום ראשון אני צריכה לקריסטל והם אלו שצריכים לתאם איתי על דלת חדשה,האם זו לא חוצפה?האם לקוח שלא מרוצה ממוצר שבזמן תקופת האחריות בשנה הראשונה לרכישה נסדק לא יכול לבקש לבטל את העיסקה או לקבל מוצר חדש {אולי פס ייצור זה היה פגום}