לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
בדוי בדוי

חתולים - שכנה ממול הדירה שאני מתגורר

שלום, נכנסתי כעת לדירה שהשכרתי. השכנה ממול משאירה מים ואוכל מחוץ לדלת. כאשר שאלנו אותה למה האוכל והמים מחוץ לדלת היא אמרה שהיא 10 שנים ככה והיא משחררת את החתול לחצר והוא צריך לעבור דרך הדלת שלנו כלפי מטה. אני אלרגי לחתולים וגם לא אוהב אותם. ברור שהיא משחררת את החתול בלי השגחה לשטח המשותף הן לחדר המדרגות והן לחצר. איננו יודעים האם גם חתולי רחוב עולים לאכול אצלה בדירה ממולנו למרות שהיא מכחישה. מה אפשר לעשות כדי למנוע ממנה להשאיר אוכל מחוץ לדלת לחתול ולא לשחרר אותו בלי השגחה אלא להשאיר ולטפל בו בבית? תודה

item.Author מנהל הפורום גיא הרשקוביץ, משרד עורכי דין ומגשרים

שלום רב, האמת היא שחתולים היא חיה שמאוד תורמת לסביבה ובמיוחד לחצר הבית מפני נחשים ועכברים. השאלה היא האם לא ראית את החתול מסתובב בחצר ואת הצלחת שמונחת לפני דלת הדירה כאשר הגעת לבחון את הדירה טרם השכרתה? כדי לבחון את כל הסוגיה הזו לעומק נשמח לבחון עבורך סוגיה זו ככל שתפנה למשרדנו בדרכים המקובלות.

בדוי בדוי

שלום, חתול יכול להיות חיה תורמת אם הוא ברחוב ולא מסתובב בחדר המדרגות! חתול בית מטבעו נמצא רק בבית. היא מאכילה בשטח משותף, שטח ציבורי. אני לא צריך להזכיר לך מה זה מטרד בפקודת,הנזיקין. חתול רחוב זו חיה מסוכנת טריטוריאלית שיכולה להביא הרבה חרא. גם ראיתי את זה לא היה בכך כדי להסיק דבר אלא להבין שמשהו לא בסדר. חתול רחוב לא אמור לטייל לי בין הרגליים בשטח משותף ולא להיות בכניסה לבניין. אני גם יכול להתחיל לשחרר עכברים, נחשים ועוד בחדר המדרגות כי הם גם נחמדים מאוד שהם מצייתים. לא רציני.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום סכסוכי שכנים