ביטוח נזקי צנרת - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • קארפ לודמילה

    נשלח ע"יקארפ לודמילה 05:28, 17 בספטמבר 2013

    שלום רב! פניתי לחברה שחר נזכי צנרת בגלל בעייה בחדר האמבטיה בתחילת יולי 2013 בעקבות ביטוח שיש לי כבר 20 שנה בחברת הביטוח בפעם הראשונה בתאריל 22.07.2013 הגיע נציג של החברה ותיקן את הבעיה באינסטליציה ושבר את הקיר הפנימי בחדר האמבטיה בעוד שבוע הגיע אוד נציג עם הפיקוח ן קבע המשך של עבודה - בניית הקיר ושיפוצים. מאז כבר חודשיים אני מקבלת רק את השיחות הטלפוניות וכל מיני סיפורים למה בעל מקצוע לא יכול לבוא ב-08/08 יגיע בחור בשם יוסי ,תיקן את הקיר וסגר את הברז במכונת הכביסה אבל עדיין השיפוצים לא נגמרו ואינני יכולה לשמש במכונת כביסה ובמקלחת מבטיחים לי כל יום שבעל המקצוע יבוא - ואחר כן שוב מעבירים את מועד הפגישתו ליום אחר מה אני יכולה לעשות? בכבוד רב לודמילה

    השב
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    06:34, 17 בספטמבר 2013

    היי לודמילה.
    בדרך כלל, חברת התיקונים אינה חברת הביטווח, והדרך ללחוץ עליה היא דרך הביטוח. אני הייתי פונה לביטוח, ואומר שני דברים:
    1. כיון שאיני יכול לכבס אני דורש כסף עבור כביסה, וכיון שאיני יכול להתקלח אני עובר לגור במלון על חשבונם.
    2. אומר להם שאם התיקון לא יסתיים תוך יומיים אני אביא בעלי מקצוע היקרים בשוק ואתבע אותם על הכסף.
    אחרי שיחה או מכתב כאלה, סביר להניח שהם ירוצו לתקן את מה שצריך

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה 6 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הדין
למידע נוסף

077-2304188 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.