חוק שרותי התעופה
שלום בכוונתי להגיש תביעת פיצויים כנגד חברת תעופה שטסתי בה.במקרה שלי נסעתי דרך חב התעופה מישראל לאיסטנבול ושם הייתה אמורה לחכות לי טיסת המשך עם אותה חב תעופה ליעד הבא.הטיסה בארץ התעכבה וכשנחתתי באיסטנבול טיסת ההמשך יצאה ואני נאלצתי לחכות לטיסה הבאה שיצאה רק לאחר 24 שעות מרגע נחיתתי באיסטנבול.האם במקרה שלי שהטיסה יצאה ולא חיכו לי זה נחשב "כטיסה שבוטלה" על פי חוק שרותי התעופה? ואם לא באיזו הגדרה אני נופל לפי החוק כי אני ממש רותח על חב התעופה הזו. תודה

איני בקיא עד כדי כך בחוקי התעופה ובאמנות הבינלאמיות המסדירות נושאים אלו (והנושא אינו פשוט). אולם נושא של טיסות מאחרות הפוגעות בטיסות connection הם דבר ידוע ושגרתי והרבה אנשים נפגעים מכך. לא שמעתי שיש על כך "פיצויים" מעבר לשירות הישיר הניתן ע"י חברות התעופה (מימון מלון ללילה וכד'), ולכן אני מניח שנושא האחורים בטיסות מעוגן היטב בהסכמים בין הלקוחות לחברות התעופה וכן באמנות הבינלאומיות שאחרת היו מוגשות אלפי תביעות פיצויים בתחום זה .