• 13 במרץ 2014

    מצב ביש שלי כפרילנסר והגנה על זכויותי

    אני פרילנסר שעובד בטיפול בלקוחות של חברה. אני עובר הליך של התשה ככלי שאיני לגמרי מבין את מטרתו.
    אולי כן, המחלקה אינה מתקדמת העלאה אבל יש עשרות לקוחות שחתומים איתם על הסכמים לעוד מספר שנים.
    המנהל שהוא אחד הבעלים אינו מעוניין לנקוף אצבע רק שיש איומי תביעה. שההנהלה בחרה בדרך התשה. צמצום תנאים לבצוע העבודה שלי. הגבלת שעות וזמנים במשרד, ועוד אמצעי התשה. המטרה לדעתי היא מינימום השקעה ומקסימום רווח כי יש כסף שממשיך להכנס מהלקוחות הקיימיים. שיטת ההתשה בריחה מאחריות, בלי לבוא ולקחת אחריות ולשלם את המחיר גורמת להם לבחור בלהתיש אותי! אני בספק לגבי מטרה מוצהרת. כי הם חתמו על הסכמי השירות. הבחירה הזו הבנתי אופינית להנהלה כדרך פעולה לאחר שנודע לי כי עשו כך לעוד עובדים. הם חוגגים ולא מוכנים לשלם את מחיר על הבעיות. אציין שיש לי הסכם בכתב המסדיר את חובות הצדדים! אך ללא תנאי סיום ההסכם.

    שאלתי היא באיזה אופן עלי לפעול כדי להגן על זכויותי הרי הם הולכים על הקצה בכוונה! שלא יהיה ספק מדובר בטיפוסים פסיעופטים שההסכם הוא למראית עין. היסטורית ההתנהלות שלהם ברורה התשה. מאבק משפטי נגדם יתיש יותר! האם יש הגיון בלגרור אותם לפעולה חד צדדית ולגרום להם להתשה עד שיודיעו על אחריותם מול הלקוחות? או יש דרך שיש בה פתרון שובר שוויון במובן של היפוך ההתנהלות מולם? למשל הודעה בכתב? או שזה מבוי סתום? מכתב הודעה נשלח פעם בעבר ועורר התנפלות נגדית חסרת רסן. מה יפעל נכוןבמצבזה?

    13 במרץ 2014
  • 30 במרץ 2014

    מצב ביש פרילנסר

    לפרילנסר (אינו עובד ביחסי עובד מעביד), אין זכויות של "עובד" למול "המעסיק", שאלתך יפה ברם מורכבת מהרבה גורמים שונים. יש צורך בהליך קבלת החלטות מסודר אשר אינו יכול לבוא לידי ביטוי באינפורמציה שנתנה. בגדול, השאלה הנה עסקית יותר מאשר משפטית, הייתי מגדיר זאת מה שבין משפט לעסקים. כל תשובה שאתן יכול שתפגע בול, כמו במצב הפוך שתוביל אותך למקום בלתי רצוי. יש צורך בהערכת מצב בטרם קבלת החלטה. אתה מוזמן לפנות אלינו למשרד ו/או לכל עו"ד שתחפוץ לשם ניתוח האירוע. בהצלחה

    30 במרץ 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?