לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שיר

האם יש אפשרית לעשות משו בנידון הרגשת המרמה שאני מרגישה?

היי מדברת שיר, לפני כ4 ימים חיפשתי הלוואה דרך האינטרנט וחברה התקשרה אליי , טענה שיש לי אישור הכסף אצלהם אחרי שנלקח הכרטיס האשראי באימרה שלפיו בודקים את הזכאות לאחר "הבדיקה" והאמרה שהכל אושר נאמר שברגע שיכנס הכסף יגבו ממני 790 שח על התיק. הסכמתי בשיחה נאמר כי תוך 24 שעות הכסף אצלי ועכשיו נשאר רק לבדוק את הריביות הנמוכות . לאחר כשתי דק של שיחה חזרתי אליו למספר שהשאיר לי ועד יום אחרי בערב לא היה מענה לאף טלפון שניתן לי ואף מספר שרשום באינטרנט . לאחר שעשיתי בקשה חוזרת להללואה באינטנרט התקשרו ושאלו אם אני מעוניינת להלוואה ושאמרתי שאני כבר ביקשתי ורוצה שיסבירו לי מה קורה ניתקו לי בפנים. שלחתי מייל זועם לחברה חזרו אלי אמרו לי פתאום נהלים שונים . נאמר שיש להם עומס פניות , ועיניין ההלוואה צריך לקחת 5 ימי עסקים ולא לדאוג ויפנו אלי . היום שוב אין את מי להשיג אין עם מי לדבר ובנוסף גם חייבו אותי בכרטיס אשראי ב790 שח . אני חסרת אונים ומרגישה מרומה ומנוצלת . מה אפשר לעשות בנידון?

עו"ד אורן מנדלר

שיר שלום, בתיאור המקרה שהעלית חסרים מספר פרטים אך עולה כי נגבו ממך דמי טיפול בבקשה לקבלת הלוואה, וזאת בטרם קבלת כספי הלוואה או לחילופין תנאי ההלוואה או הסכם בעניינים. במקרה שכזה, ועל פי הוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) במקרה של הזמנת שירות חד פעמי בעסקת מכר מרחוק ומבלי שנתקבל מסמך גילוי בכתב, הנך זכאית לבטל את העסקה, ובתנאי שהביטול יעשה לפחות יומיים (שאינם ימי מנוחה) עד למועד שנקבע למתן השרות. פנייה לחברה בכתב, על ידי עורך דין יכול שתביא את העניין לסוף, ואם לא יכול וידרשו הליכים משפטיים. * האמור באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט מסחרי