לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלונה

זקוקה לייעוץ בעקבות תאונות.

שלום רב. לפני כשנתיים עברתי תאונה שגרמה לי לכאבים והגבלת תנועה בצוואר, גב וכתף, ולאחר כ8 חודשים עברתי תאונה נוספת שפגעה באותם האיזורים. נשלחתי לכל מניכל מני בדיקות, הלכתי לפיזיותרפיה(שני סבבים),וצילומים שיצאו תקינים, בסיום הפיזותרפיה הכאבים נותרו עם שיפור מועט ביותר., העורך דין שמייצג אותי על מנת לתבוע לביטוח ייעץ לי לעשות סי.טי, אך בגלל שהסיטי לא בריא ונותן הרבה קרינה סרבתי, ובקשתי ממנו לסגור את התביעה. כיום אני כבר מרגישה יותר טוב. לפני מספר ימים שאלתי אותו מה בקשר לתביעה, הוא אמר שעדיין לא סגר אותה, וייעץ לי לעשות שוב סיטי לפני שייסגור אותה, כי גם במידה ולא יראו פגיעה, אם וחלילה בעתיד אפגע בתאונה חמור יותר, יוכלו להגיד לי שאין שום הוכחה שהתאונה האחרונה גרמה לזה ולא הקודמות, ולא אפוצה על התאונה. אני מאוד לא מעוניינת לעשות סי.טי בגלל הקרינה, וכעת אני גם לא חושבת שיש צורך רפואי בגלל שאני כבר מרגישה טוב יותר, אך אני גם לא מעוניינת להגיע למצב כפי שהוא תיאר לי. מה כדאי לעשות? תודה!

עו"ד זאב פרל

שלום אלונה. אענה לך מבלי להיכנס לשאלה בדבר רמת המסוכנות של בדיקת CT. במקרה וחס וחלילה תיקלעי לתאונה נוספת בעתיד יכול להיות שבחברת הביטוח יטענו שהנזקים שיש לך אירעו בעקבות התאונה הראשונה ויכול וסכום הפיצוי שיפסק לך יופחת בהתאם. מהאופן בו ניסחת את שאלתך אני מבין כי הבריאות שלך חשובה לך יותר מכל פיצוי שתקבלי והעצה הכי טובה שאוכל לתת לך היא שתקשיבי לעצת רופאיך. במידה ויש לך מגבלות נוספות וכאבים, ובמידה והרופאים שלך ממליצים לך לעבור בדיקות נוספות הרי שהם המומחים שברפואה והייתי מקשיב להם.

אלונה

תודה על המענה. תוכל בבקשה להגיד לי מה זה בהתאם? אני בטוחה שזה יכול מאוד להשתנות, אבל אפילו טווח כלשהו..? אני חוששת שבעתיד במידה ואעבור תאונה קשה יותר אזדקק לכספי ביטוח זה.

עו"ד זאב פרל

בהתאם זה אומר שיכול והמומחה שיבדוק אותך ייחס חלק מהנכות שתיקבע לך לתאונה הראשונה.

אלונה

תודה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תאונות דרכים