לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ורד

הסכם non shop תמר 38

התייעצות לגבי נוסח ההסכם -מנסה להבין מה המשמעות האם סעיף שכובל אותי לתנאים שכתובים בהסכם הראשוני . ישנו סעיף שאומר. "הסכמת כל הדיירים היא בעלת חשיבות עליונה ובחתימה על הצעה זו מביעים הסכמה עקרונית לפרוייקט שיבוצע ע"י החברה ומבינים כי הצהרת כוונות זאת מהווה הסכמה לתכנון הפרוייקט והבאתו לכדי מימוש. האם הסעיף הזה עלול לכבול אותי ולא לאפשר בקשת שינויים לקראת החתימה על ההסכם בהמשך עם עורך דין? -

עו"ד שי אליאב

נראה שכן.

לומשנה

בדיוק כרגע יש לנו את הבעיה הזאת בביניין. כל הדיירים חתמו על חוזה ראשוני ופתאום צצה לה תוכנית חדשה לתמא 38 שלנו ורק הנציגות יכולה להתנגד אבל הם חותמת גומי. ואנחנו הדיירים יכולים רק להשתגע ולהטרף מעצבים. אתם צריכים נציגות לא מושחטת. ואז אתם יותר שולטים במצב. כי הפרוייקט ישתנה עוד הרבה פעמים בהתאם לרווחי היזם ובהתאם לבניה בפועל. אתם כדיירים לא תוכלו בכל מקרה לבקש כלום אלא אם היזם לא נצמד לתוכנית עליה חתמתם.ואם הקבלן דומה לשאר הקבלנים.... אז זה לפנות לוועדות ופרוצדורה ארוכה .

ורד

זה מה שאני מנסה להבין האם חתימה על ההסכם הראשוני שאמור להיות כביכול לא מחייב כובלת אותי אחר כך

לומשנה

ברור. כל חתימה שלך על הסכם תקפה. במיוחד אם תקראי היטב - כתוב בחוזה שאת מחוייבת לתהליך... וכו' מה חשבת שהם באים להתלוצץ איתך???? הם לא מבזבזים זמן. ואת בלי להרגיש שבויה. אם עדיין לא חתמת תחשבי היטב. אילו לא חסידי אומות העולם שבאו לתת לך סוכריה. ... אילו טורפים, יקחו את הכל לעצמם וישאירו לך פירורים. אנשי התמ"א הם לא ממש אנשים שהיית רוצה להתעסק איתם. וגם לא עם עורכי הדין שלהם ושל הדיירים, מניסיון!!! קחי לך עורך דין שלא קשור לתמ"א. תתייעצי.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תמ"א 38 ופינוי בינוי