לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יוסי

פינוי בינוי- דירה בשכירות- שאלה

שם תוכן הודעה:שלום , חתמנו על חוזה שכירות ועבר כבר חודש, אמרו לנו שאם יהיה פינוי בינוי יודיעו לנו מספר חודשים מראש אנחנו מאוד לחוצים משום שלעזוב באמצע שנה מדובר באסון וכאב ראש רב בשבילנו, אנחנו אנשים צעירים, לומדים וזה צרות. רציתי לשאול קודם כל כמה זמן לוקח אישור הפינוי מרגע שבעלי הבתים חתמו על הכל כמה זמן לוקח בכלל כל התהליך, ואיך אני יכול לדעת אם זה בכלל מאושר בעירייה. בנוסף האם במידה ומפנים בעל הבית אמור לקבל דמי שכירות , האם הוא צריך לדאוג לנו לדירה חלופית, האם הוא צריך לשלם על הובלה ? הבנתי שהובלה היא חלק מחוק פינוי בינוי. אשמח לקצת מידע בנושא כי הבעל בית והוועד לא מוכני םלמסור מידע.

עו"ד שי אליאב

תחילה אומר שפרויקט פינוי ובינוי נמתח על פני מספר שנים. כך שאם רק החלו בהנעת התהליך אצלכם, לא הייתי ממהר להילחץ. יתר הדברים נתונים למו"מ וצריך לראות כיצד מוגדר בהסכם שבין הצדדים. יחד עם זאת, הזכות להובלה ושכר דירה, הינה זכות של הבעלים. יש לראות האם הסב את הזכויות הללו אליכם.

יוסי

תודה עו"ד אליאב שאלה נוספת - לפי מה שהבנתי נקבעה פגישה בין היזם לדייריים , כנראה להודיע שהכל מאושר ומתחילים שלב מתקדם מה זה אומר ? איך אפשר לברר איפה זה עומד

עו"ד שי אליאב

מול בעל הדירה, או מול נציגות הבניין שמקדמת את הפרויקט למול החברה היזמית.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תמ"א 38 ופינוי בינוי