לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קארין

גם אני מאותם לקוחות שנפגעו ע"י חברת פלאפון לפני כשנתיים - שלוש

הייתי לקוחה של פלאפון שנים. יום אחד קיבלתי מהם שיחה מנציג שהתקשר לשדרג לי את החבילה לחבילה זולה יותר, החבילה נשמעה טוב והסכמתי לה ואז הוא אמר לי שכחלק מהחבילה מגיע לי במתנה רמקול, אוזניות ועוד משהו ללא עלות. הסברתי לנציג שאין לי צורך במתנות האלו אך הוא חזר ואמר לפחות 3 פעמים שזה חלק מההחבילה, שגם אם לא אקח את המתנות המחיר הוא אותו מחיר לכן עדיף לי לקחת, וחזר שוב ושוב על כך שזה ללא עלות, אז הסכמתי. הוא אמר לי שעליי להגיע לנקודה שלהם בקניון איקאה בקריית אתא כדי לאסוף את ה'מתנות' שמגיעות לי. לאחר מס' ימים הגעתי לנקודה שלהם והחלטתי גם לשדרג את המכשיר שהיה לי. הנציגה הציעה לי מספר מכשירים ולבסוף הוחלט לקחת מכשיר מסויים. להפתעתי, הנציגה אמרה לי שהמכשיר מגיע במארז כפול - מכיל את המכשיר שלי ועוד מכשיר נוסף. כששאלתי את הנציגה למה נותנים מכשיר נוסף היא אמרה שזו איזו דרך שיווקית של אנדרואיד לשווק את עצמם, שזה ללא עלות ושזו הערכה של המכשיר, ככה זה מגיע - אז הסכמתי. הנציגה נתנה לי את ה'מתנות' שהנציג הבטיח לי בטלפון ואת המכשיר והחתימה אותי על חוזה דיגיטלי ואמרה ששולחת לי אותו במייל ותוך מספר דקות הוא יגיע אליי. הלכתי בראש שקט. לאחר מספר דקות כשכבר נסעתי משם קיבלתי מייל מפלאפון אך לא היה שם שום דבר שקשור לחוזה שחתמתי עליו (מה שנשלח היה בכלל משהו בקשר לשירותי 'המתנה נעימה' או משהו כזה שלא היה קשור לעסקה שנעשתה). אני בתומי אמרתי לא נורא, לרגע לא חשבתי שנפלתי בעקיצה של החברה הרי זאת חסרה גדולה ומוכרת והם לא יעשו כזה דבר. כשהגעתי הביתה ופתחתי את הקופסא של המכשירים החדשים שקיבלתי גיליתי שמתחתיהם מונח גם טאבלט, חשוב לציין שעל הטאבלט הנציגה לא אמרה לי מילה!!! חשבתי לתומי שכנראה הוא גם חלק מה'ערכה' שאנדרואיד משווקים כפי הנציגה אמרה, ושאולי היא אפילו לא הייתה מודעת לכך שחלק מהערכה זה הטאבלט. כעבור כחודש, במועד החיוב שלי, הבחנתי שהחיוב שלי קפץ פי לפחות 2 ממה שהיה ובטח ממה שהובטח לי במסגרת החבילה החדשה. מיד התקשרתי לשירות הלקוחות של פלאפון. הנציגה שענתה לי טענה שזהו חיוב חד פעמי ואפילו הסבירה אותו בצורה שנשמעה לי הגיונית והבטיחה שמחודש הבא החיוב שאראה זה הסכום שהובטח לי במסגרת החבילה ולא שקל יותר. לאחר עוד חודש- במועד החיוב- אני רואה שוב שהחיוב הוא פי 2 בערך ממה שהוסכם. מתקשרת שוב לשירות הלקוחות שלהם ומסבירה לנציגה את מה שנאמר לי מנציגה אחרת חודש לפני. הנציגה הפעם מגדילה ראש ובודקת קצת יותר לעומק ומה מסתבר? הנציגה אומרת לי שאמנם החבילה שלי היא אכן הסכום שנאמר לי, אבל יש גם תשלום על מוצרים. אני שואלת אותה על איזה מוצרים מלבד המכשיר ששידרגתי היא מדברת? ואז היא מפרטת לי: אוזניות, רמקול, טאבלט (שכמו שאמרתי לא הוזכר במעמד המכירה בכלל!), וכל מה שנאמר לי שהוא חלק מהחבילה ושלא אשלם עליו ושזה בחינם. הייתי בהלם, הסברתי לנציגה שנאמר לי שאלו מתנות הכלולות בחבילה שלי ושלא רכשתי את כל זה מרצוני אלא קיבלתי את זה בידיעה שזה 'מתנה'!! הנציגה בודקת ואז מסתבר שחתמתי על כל זה בחוזה (הדיגיטלי. שלא נשלח אליי מעולם כפי שהובטח במעמד המכירה), ובגלל שאני חתומה על החוזה אני מחוייבת. לצערי כתוצאה מעיסוקים רבים במהלך כל התקופה המשכתי לשלם להם ולא הגשתי שום תביעה וגם מהסיבה שנאמר לי שבגלל שחתמתי על החוזה הזה (שאיש לא הציג בפניי!) אז אני מחוייבת לשלם. האם יש מה לעשות בעניין?

item.Author מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב

קראתי בעיון את שכתבת . יתכן ויש היתכנות לתובענה ייצוגית. לצורך בדיקה יותר מעמיקה נא צרי קשר איתי לטל:0544230645

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות