לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נתי

הנחיות להגשת תלונה למשטרה

שלום רב, אני מעוניין לקבל הנחיות להגשת תלונה למשטרה שלא תטוייח עקב התרבות הארגונית וחוסר המקצועיות. 1 - האם אני יכול לסמוך על המשטרה 2 - אם שוטר לא חוקר את התלונה שלי היטב האם מדובר בעבירה משמעתית בילה ניתן להרשיע בבית הדין המשמעתי 3 - אם אני יאיים עליו בתלונות על רשלנות מקצועית האם זה יעזור? 4- איך אני יכול לפקח שתור נפגע עבירה שהתלונה שלי מטופלת היטב ואם לא יוגש כתב אישום אז לפחות לדעת שהם עשו כמיטב יכולתם כדי לטפל בתלונה ולקבל הנמקה מדוייקת בנושא. 5 - האם אפשר לקבל טיפים איך לעבוד עם המשטרה כי אני לא סמוך על התרבות הארגונית שם. בברכה.

item.Author מנהל הפורום עו"ד יערה רשף

נתי שלום אני ממליצה לך שלא לאיים - באופן כללי ובפרט במשטרה. בנוסף, ככלל, המשטרה עושה את תפקידיה כראוי כך שאם התלונה שלך תהיה קוהרנטית ותכיל חומר ראייתי מוצק ברמה שיהיה ניתן להוכיח את האישום בפלילים סביר שיוגש כתב אישום. אם אינך סומך על המשטרה, ולא רוצה לפנות לעזרתה, תוכל להגיש תביעת פיצויים אזרחית, שבין היתר תקבע גם חבות אזרחית, והכל כמובן מומלץ בתנאי שהראיות בתיק מאפשרות את זה. בהצלחה

נתי

1 - מדוע לא לאיים? זה יכול לדרבן אותם לעבוד היטב. 2 - מה אם אין לי מספיק ראיות? פה הבעיה, אי אפשר לסמוך עליהם, איך אני יודע שהם לא יטייחו התלונה עקב רצון לחיים קלים.

item.Author מנהל הפורום עו"ד יערה רשף

אני חוזרת על תשובתי כפי שניתנה לעיל. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום נפגעי עבירה