לפני כ-10 חודשים טסתי לחו"ל עם עצירה של 10 שעות ירדתי מהמטוס ולקחתי את המזוודה והסתובבתי קצת, ולאחמ"כ כשנחתתי במקום היעד המזוודה לא הגיעה, מלאתי פרטי
לפני כ-10 חודשים טסתי לחו"ל עם עצירה של 10 שעות ירדתי מהמטוס ולקחתי את המזוודה והסתובבתי קצת, ולאחמ"כ כשנחתתי במקום היעד המזוודה לא הגיעה, מלאתי פרטים ולאחר יומיים קיבלתי את המזוודה למקום השהות, וכשפתחתי את המזוודה ראיתי שנעלם פריט יקר ערך (והיה מכתב שפתחו את המזוודה לצורך בדיקות בטיחות), שלחתי פניה לחברת התעופה והם הגיבו שהחוק האוקרייני לא מחייב לשלם. רציתי לשאול מה החוק הישראלי מחייב (מכיון שהטיסה יצאה מישראל זה יחייב גם אותם) 1. על איחור קבלת המזוודה 2. על הפריט שהוציאו יש להם נציגות בארץ ואני יודע שאפשר להגיש תביעה, אך אני מעוניין לדעת מה החוק אומר לגבי זה, והייתי רוצה לקבל מיקום מדויק של הסעיפים בנושא. תודה רבה וחורף בריא
שלום רב, את יכולה לפנות אל המועצה הישראלית לצרכנות ולהיוועץ עמם. http://www.consumers.org.il/category/airline-responsibility-for-lost-luggage בברכה, יהושע פקס עו"ד מומחה להגירה, עלייה, הסדרת מעמד בישראל, זימון עובד זר מתחום הייטק.
שאלות נפוצות:
מקס פרפורי
רוני איזנשטיין
פני ה הבר
אמיר נבו