לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עינב

אנחנו רוצים להשכיר את הדירה אבל יודעים שעומדים להרוס ולבנות בבניין הצמוד לבניין שלנו, כשאנחנו מספרים לדיירים פוטנציאליים הם בורחים. מה עלינו לעשות?

הדירה שלנו מושכרת אך הדיירים ביקשו לפנות בתום החוזה בגלל שנודע לכולנו שהבניין הצמוד לשלנו עומד להיהרס ובמקומו יקום פרוייקט חדש. הוצאנו את הדירה לשוק השכירויות ובאו הרבה אנשים לראות. אבל ברגע שסיפרנו להם לגבי הבניה הם ברחו. מה עלינו לעשות? האם אנחנו צריכים להוריד במחיר באופן משמעותי? ואז אולי לתבוע את הקבלן על ההפרש? או אולי, אנחנו בכלל לא חייבים לספר לדיירים פוטנציאליים על ההריסה והבניה של הבניין השכן כי בנתיים זה עוד לא התחיל לקרות ומי יודע בכלל מתי יתחיל? לתשובתכם אודה

עו"ד תומר פרלמן

עינב שלום, כאשר לבעל הנכס ידוע פרט משמעותי אודות הנכס או סביבתו אשר עלול להשפיע על רצונו של השוכר הפוטנציאלי ואילו זה בחר להסתירו מאותו שוכר, הרי הדבר עלול להחשב להטעיה ו/או חוסר תום לב מצד המוכר בעת כריתת ההסכם ומשכך עלול להביא לביטול של ההסכם. באשר להפחתה בדמי השכירות החודשיים, הרי שהדבר נתון לשיקול דעתו הבלעדי של השוכר. תוכן הודעה זו אינו מהווה יעוץ משפטי ואין להסתמך עליו.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזה שכירות - יחסי שוכר ומשכיר