לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
הדר

התנאים לבקשה לכינוס ועדת מסמכים

שלום, מהי בקשה לכינוס ועדת מסמכים? איפה אפשר למצוא את התקנה בנושא ומה הפרוצדורה והתנאים לבקשה שכזאת? תודה רבה מראש על העצה.

הדר

רק שכחתי להבהיר שאני מתייחסת לתקנות וועדות של משרד הביטחון

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

הדר, משאלך קשה לי להבין מה בדיוק נתבקשת להמציא. ככל , הועדה הרפואית רשאית לדרוש מהנכה שימציא לה מסמכים רפואיים הנדרשים לועדה לצורך דיון בעניינו, לאחר בדיקת הנכה ע"י הועדה. לעיתים , מאחר והנכה נבדק כבר, אין צורך שיגיע שוב לועדה , המתכנסת בשנית רק לצורך עיון במסמך שהנכה נדרש להמציא, אלא אם כן הוא מודיע על רצונו להופיע שוב בפני הועדה והוא רשאי לעשות כן.

הדר

תודה על תגובתך. אני מתגוררת בארה"ב והוזמנתי לועדה רפואית בארץ. לצערי מצבי הרפואי אינו מאפשר לי לטוס ויש מסמכים רפואיים התומכים בכך, ורפאים שכותבים שטיסה אינה מומלצת במצבי. אני הגשתי את כל הבדיקות שאילהן נדרשתי לועדה, אך נאמר לי שעדיין הם דורשים ממני להגיע פיזית לועדה. ךא ברור לי כיצד הם יכולים להתעלם מהוראות רופאים המזהירים מסכנה לחיי בטיסה, בעיקר אם יש את כל האמצעים לבצע את אותן בדיקות במקום בו אני מתגוררת. נאמר לי שאני יכולה לבקש בקשה לכינוס ועדת מסמכים אבל לא מצאתי שום הוראה מנהלית המתייחסת לנושא מה הפרוצדורה, ומה התנאים לאישור שכזה. אודה לך מאוד אם תוכלי להאיר את עיניי בנושא בהקדם האפשרי. תודה מראש, הדר

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

הדר, לא ידוע לי על נוהל ועדת מסמכים ומבירור שערכתי במשה"בט , גם להם לא ידוע על נוהל כזה. ככל, נכה נדרש להופיע בפני הועדה הרפואית. אם מסיבה חריגה כלשהי , מנוע הנכה מלהופיע , עליו לפנות בבקשה בכתב ליו"ר הועדות הרפואיות בצירוף המסמכים המעידים על מצבו , על מנת שיבחן את עניינו באופן פרטני.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ועדות רפואיות