לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ירון

כמה עולה חברת ניהול? תחשיב כדאיות השקעה

שלום יונתן! כמה לוקחת חברת ניהול במנהטן על השירותים שלה? האם תוכל להראות תחשיב טיפוסי של כדאיות רכישה? לדוגמה: על רכישת דירה ב- 400 א' דולר במנהטן: סכום ההשקעה (כולל עלויות רכישה- כמה?): - הכנסות שנתיות: - הוצאות: חברת ניהול- הוצאות שונות- ערייה- אחזקה- שונות- סה"כ הוצאות : - רווח לפני מיסים: - מיסים בישראל: - רווח נקי(תשואה נטו):- תודה!

עו"ד גולדברג יהונתן

במענה לשאלתך אתן דוגמא על רכישת דירה של 40,000$. ראשית כל צריך לשלם את מיסי העירייה ע"ס 400$ שנתית ולמדינה הספציפית צריך לשלם מסים ע"ס 800$ שנתית. חברת הניהול לוקחת בין 7 ו-10 אחוז עבור שירות להשכיר את הדירה כל השנה. (המחיר לא כולל אחזקה ותיקונים) אין מס רכישה כמו בארץ אך בינואר אמור להיות חוק חדש כאשר צריך לשלם במכירת הדירה סך של בערך שלוש וחצי אחוז. באותה דוגמא ההוצאות כולל חברת ניהול, אחזקה, תיקונים ומיסים יוצא בערך כ-3,000$ שנתית. והרווח הוא בין 11 ל-13 אחוז תשואה ויש פרוייקטים שינתן להרוויח אף מעל 18% תשואה. הכנסה מהפרוייקט שמתקבלת בארץ והיא בגובה של מעל 10,000 ש"ח חייבת בתשלום מס. אין חיוב למס הכנסה עבור הכנסה בחשבונות בחו"ל או שנשארות בתוך החברה בחו"ל.

ירון

לעו"ד גולדברג תודה! בהמשך לתגובתך א . יש לציין כי בדוגמת התחשיב שנתבקש כלעיל מדובר על השקעה של 400,000 $ (לא 40,000). ב . חסרה התייחסותך למרכיב ההכנסה- מהי ההכנסה השנתית? ג . האם ההוצאות כבדוגמה זו מתאימה למנהטן? או למקומות אחרים-ואם כן,לאיזה מקומות בארה"ב? ד . איזה ביטחונות מקבלים מהשוכרים למקרה אי תשלום או היעלמות וכיו"ב..? תודה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום רכישת דירה בארה"ב