ניסיונות ללא הצלחה להגיע למענה אנושי ברשות השידור
שלום רב, רכשתי טלויזיה בינואר 2013 וכדי לא להגיע לריביות וקנסות פניתי במייל ררשות השידור כדי לבדוק מה הפרוצדורה. קיבלתי מייל חוזר עם המספרי הטלפון שבהם יש אפשרות לשלם ללא שובר (לא קיבלתי). 3 ימים אני מנסה לצלצל ללא הצלחה... שלחתי הבוקר שוב מייל עם בקשה להעביר לי את השובר אולמייל, או לפקס, או לשלולח בכתובת של הבית. עכשיו לחכות? אין לי זמן וגם חשק לגשת לאגף הגביע, כי זה לקחת 1/2 יום חופש מעבודה. תודה
שלחי מייל ובקשי שישלחו לך שובר. בנוסף הדפיסי העתק הפניות אליהם ואת התשובות שלך לצורך תיעוד. בעניין הטלפון: על מנת ליצור קשר עם מחלקת הגבייה, יש לפנות בימי ראשון עד שלישי בלבד, בשעות 9:00 עד 14:00 לטלפון הבא:6662*
שלום רב ! על מנת ליצור קשר עם מחלקת הגבייה, יש לפנות בימי ראשון עד שלישי בלבד, בשעות 9:00 עד 14:00 לטלפון הבא:6662* בברכה צביקה
יש לך באתר שלהם, במחלקת הגבייה, קישורים לטפסים: http://www.iba.org.il/gvia/ את צריכה למלא טופס "הודעה על אחזקת מקלט טלויזיה" ולשלוח להם. לאחר מכן את יכולה או לחכות שישלחו לך בקשת תשלום, או לעשות הוראת קבע (יש את הטופס באותו מקום). אל חשש- הם יחייבו אותך בין אם את אמורה לשלם ובין אם לאו :)
תודה :) לרגע לא חשבתי אחרת. פשוט לא מתחשק לי לשלם קנסות ורביות
הייתי מציעה לך ליתר בטחון גם לשלוח להם יחד עם ההודעה על אחזקת מקלט גם העתק של חשבונית הקנייה אם יש לך.
תודה. זה בדיוק מה שחשבתי לעשות, אבל היום (היום, ביום רביעי...) בפוקס ענו לי.