לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
טמי

האם זה נהוג

האם נהוג הדבר כאשר צד אחד מנסה להפר סטטוס קוו של תנאי קיום הסכם, באופן הדרגתי כל פעם צעד קטן, כמו ניסיונות שמטרתן היא ברורה אז צריך להתריא בפניו על דברים אלה? האם זה יעזור בשלב מאוחר יןתר כחלק מהתדיינות או שזה חסר משמעות כלל? יש תעוד בכתב לפעולות אלה! אם זה הסכם שןתפת או הסכם העסקה וכו?

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

התראה בכתב בפני אדם יכולה לשמש כראיה לחיזוק בביהמ"ש. מומלץ להתריע בפני אדם על הפרת הסכם או סיכום כזה או אחר בטרם הפנייה לביהמ"ש. בהצלחה.

טמי

תודה לך על תשובתך. באם יש תעוד בכתב של הפעולות כמו שקרו בפועל, האם אין בהתראה אחת או יותר מהלך שיכול גם להיות לרעת הנפגע? כלומר ישאלו אם התראת והתראת, אז בעצם הבתנם ראיתם ובכל זאת נשארתם! אז זו לא הסכמה? מה לגבי נושאים שאינם ישירות בהסכם אבל משפיעים עליו מבחוץ? זה נהוג? או שרק על הנושאים הכתובים בהסכם?! לדוגמא דרישות שאינם מוגדרות בהסכם במפורש אבל כחלק מהניסיונות להפרה הצד המפר משתמש בהצגה של נושאים שלא מוסכמים כדי ליצור תמונה לא נכונה של הדברים ולהראות כביכול שהוא הנפגע ואלה דברים שאינן מוגדרים בכתב בהסכם עצמו! על זה יש להגיב או להתריא שזה לא בהסכם? או שאין עניין להגיב כלל? כי זה לא משרת את הצד הנפגע ורק בא להציגו באור שלילי? וכפי שניתן להבין זה קורה כבר בתוך מהלך ששני הצדדים לא במצב ממש סדיר! רב תודות.

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

ישנם דברים בסיסיים באמון בין צדדים להסכם שאינם דרושים להכתב ומובנים לכולי עלמא. דבריך מעט מעורפלים ואינני מבין מהם את מהות המחלוקת. מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום. בהצלחה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים