open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 7 בינואר 2018

            חוקיות חוזה מול גננת הפעוטון

            לפני כ-4 חודשים הכנסנו את הקטנטן שלנו לפעוטון חתמנו על "הסכם רישום" ל-12 חודשי פעילות מול המטפלת המפרט את השעות, הדרישות והתשלומים במסגרת. במסגרת חוזה זה נדרשנו לשלם מחצית מהחודש האחרון מראש וכן 450 ₪ עבור חוגים ביטוח ומתנות. כמו כן מצוין בחוזה כי במקרה ונחליט להפסיק את ההתקשרות מול הפעוטון, סכום זה לא יוחזר בנוסף אם לא הודענו עד ל-5 לחודש על הפסקת ההתקשרות 30 יום מראש נאלץ לשלם עד שארית החודש וכמו כן עוד חודש מלאה נוסף, כלומר היות והיום כבר ה-7 לחודש, זה אומר את החודש הזה, חודש הבא + חודש נוסף?

            הסיבה לרצון העזיבה היא שלאחרונה נקראנו מספר פעמים לא להביא את הילד לפעוטון בגלל שהוא "משלשל" (בחוזה כתוב שהילד יכול לחזור לגן רק בחלוף 24 שעות מרגע השלשול האחרון) חשוב לציין שמרגע שהילד חזר הביתה לא היה זכר לשום שילשול ושום מצב בריאותי חריג. זוג הורים נוספים פנו אלינו בטענה שגם להם הדבר התחיל להתרחש לאחרונה. לאחר בדיקה שלנו מול ההורים הנוספים יש חפיפה מוחלטת בין הימים בהם הם התבקשו לא להביא את הפעוט שלהם לימים בהם אנחנו גם היינו בבית עם שלנו (אציין כי בפעוטון יש את הילד של המטפלת, הילד שלי ועוד ילד בלבד). נשאלת השאלה האם על בסיס ההתנהגות המחשידה הזאת בליווי של מקרים נוספים ניתן להגיד שהמטפלת הפרה הסכם בגלל אי הטיפול שלה ומכן החוזה בעצם בטל ?

            7 בינואר 2018
          • מנהל הפורום גילעד ושדי עו"ד 11 בינואר 2018

            במידה וגילית כי נעשה מעשה במזיד ויש לך הוכחות הגש תביעה כנגד המטפלת להחזר כספים ועוגמת נפש. בהצלחה. קשה לומר האם הייתה הפרת החוזה . אם אינך מעוניין לשלם כלל תוכל לטעון כך בתביעה שתוגש נגדך להחזר תשלומים במידה ותוגש. בהצלחה.

            11 בינואר 2018
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form