לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מתן

שאלה עקרונית בהפרת חוזה והצגת מסמכים.

האם מגיש התביעה אינו עומד בעמדת פתיחה חלשה כצד המגיש את התביעה? כי הוא חייב להציג טענות שרק עליהם ישיבו, והן חייבות להיות מגובות בראיות. והצד המשיב משיב לטענות שהועלו בלבד. מדובר בסכסוך מסחרי שמגובה במסמכים רק שהצד התובע מחזיק במסמכים בלבד. שאלתי במידה ונטען כי יש הפרת חוזה עם סכום גדול ללא פרוט עם מסמכים בכתב התביעה. ואין בחוזה סעיף עם סכום על הפרה, האם ניתן להשיב ראשית דחית כל הטענות ואז לדרוש הצגת מסמכים, ורק אז להגיב לפי הפרוט?ולבקש מבית המשפט להגיש כתב הגנה מפורט רק אחרי גילוי מסמכים. למעשה התובע מבקש כסף אבל הוא זה שחייב כסף. מתי כדאי להגיש תביעה נגדית אם בכלל, באיזה שלב בתגובה הראשונה, או לאחר גילוי מסמכים? והאם חובה להודיע לבית המשפט מיד כי תוגש תביעה נגדית. או ניתן להודיע רק לאחר גילוי המסמכים.

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

יש להגיש כתב הגנה . לאחר בקשת הצגת מסמכים בבקשה נפרדת יש לבצע תיקון כתב ההגנה בעקבות הממצאים. יש להתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום הליטיגציה

מתן

תודה, שאלתי היא האם בכתב ההגנה המתוקן לאחר גילוי המסמכים, במידה ויהיה כסף בזכות עבורי למרות הטענות של התובע שכביכול חייבים לו. בית המשפט יםסוק לפי החישוב עבורי ללא צורך בתביעה נגדית? כולל כמה שיכנס בכתב ההגנה המתוקן?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים