חזרה לפורום

ויזת עבודה שנתנה עד ל15 9.17, האם ניתן לשהות עוד שבועיים לפני החזרה לארץ

רחל
רחל ארבל

האם השבועיים מעבר לרשום בויזה הם בגדר שהיית יתר?

RE:
אלכ
אלכס ברוש

שלום רחל, תוקף הויזה הוא חשוב קודם כל לצורך הכניסה לארה"ב. מאידך, כל יום איחור מעל הזמן שנתנו לך בגבול נחשב לשהיית יתר. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד