חזרה לפורום

גרין קארד דרך משפחה ושאלה נוספת

שוק
שוקי

שלום לך, אני בן 35 רווק, לאימי פספורט אמריקאי, האם תוך כדי הבקשה עליי אסורה עליי השהייה בארצות הברית? וכמה זמן עד לקבלת הגרין קארד... ושאלה נוספת, אדם המתחתן כאשר הוא במעמד "לא חוקי" (נניח ופגה ויזת התייר) הוא יהפוך לחוקי ולאזרח מן המניין?

RE:
אלכ
אלכס ברוש

שלום שוקי, ההליך עבורך ייקח כ-7 שנים. בתקופה הזו, אם יש לך ויזת תייר בתוקף, תוכל לבקר בארה"ב לתקופות קצרות. לא מומלץ לנסות בתור שוהה בלתי חוקי לקבל מעמד בארה"ב על בסיס נישואין לאזרח אמריקאי, כי הינך מסתכן בכך לקבל גירוש מארה"ב להרבה שנים. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד