חזרה לפורום

טעות במילוי בטופס DS-160

שרה
שרה

שלום מילאתי טופס לביתי בת ה5. לאחר שסיימתי ואף שילמתי אגרת ויזה בדואר רגע לפני שאני שולחת בדואר שליחים, שמתי לב שהחסרתי אות אחת בשם הפרטי שלה באנגלית. מה אפשר לעשות? גם באתר הויזה השם שלה כתוב כבר כך, וכן על הטפסים ששלחו לי שאני צריכה לצרף (כתוב שם גם את מס' הטופס של הDS160 עם הטעות)

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום שרה, חשוב לפנות לשגרירות ולהודיע להם על הטעות... ייתכן, שהם יסכימו לפתוח את הטופס על מנת שתוכלי לתקן את הטעות. יחד עם זאת, הם עלולים לומר לך למלא טופס חדש, על כל המשתמע... בברכה, אלכס ברוש, עו"ד