חזרה לפורום

הגשת ויתור להתעלמות מתיק פלילי (waiver) לשגרירורת ארצות הברית בישראל

מעי
מעיין סגל

אני נמצאת בתהליך עם עו"ד בארה"ב לסגור תיק נהיגה בשיכרות שהתרחש לפני 11 שנה. אני בארץ וקיבלתי סירוב לויזה לפני מספר שנים כשהלכתי לחדש. איך אני מגישה בקשה לוויתר לשגרירות ע"מ לקבל ויזת כניסה זמנית? בטענה אמיתית כמובן שהתיק שלי נמצא בטיפול עו"ד במשא ומתן עם התובע לקראת סגירה. תודה

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום מעיין, כשקיבלת סירוב בשגרירות ארה"ב, מה היה סעיף הסירוב ? כי אם נתנו לך סירוב על בסיס סעיף 214b אז אין צורך בהגשת בקשה לחנינה. אם נתנו לך סירוב בגלל העבירה, אז תוכלי להגיש את הבקשה לחנינה לשגרירות (אם כי מומלץ לקחת עו"ד לשם כך). בברכה, אלכס ברוש, עו"ד