הגשתי ערכת שהייה שלי לעוד חצי שנה
אדי
אדישלום יש לי ויזה ל10 שנים הגשתי ערכת שהייה לעוד חצי שנה עברו כמאט 5 חודש ולא קיבלתי עדיין תשובה כרגע מטייל 11 חודש כבר ואני רוצה לסוע בקרוב לארץ ורוצה לחזור לארצות הברית אחרי חודשיים שלוש בארץ ולהמשיך לטייל יש אפשרות שתיהיה לי בעיה לחזור?
RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוששלום אדי, הכל תלוי בתשובה שתתקבל בבקשתך להארכה. גם אם תקבל תשובה חיובית, עדיין קיים סיכון שלא יתנו לך להיכנס לארה"ב בגלל שהיית שם הרבה זמן... בברכה, אלכס ברוש, עו"ד