הוצאת ויזה לארה"ב ..
אנג
אנג'לאהלן אני שילמתי כרגע את האגרה..להוצאת הויזה לארה"ב צריכה רק לקבוע את הראיון מה הם שואלים ומה לענות.. בכדי לקבל אישור ולא סירוב..?
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום אנג'ל, המבחן הוא הקשר שלך לישראל. את הקשר ניתן יהיה להוכיח באמצעות נכסים, כספים, עבודה בארץ וכיו"ב. לא ניתן לדעת מראש מה בדיוק ישאלו, אבל בכל מקרה מומלץ לענות על כל השאלות בכנות. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד