חזרה לפורום

הוצאת ויזה לארה"ב ..

אנג
אנג'ל

אהלן אני שילמתי כרגע את האגרה..להוצאת הויזה לארה"ב צריכה רק לקבוע את הראיון מה הם שואלים ומה לענות.. בכדי לקבל אישור ולא סירוב..?

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום אנג'ל, המבחן הוא הקשר שלך לישראל. את הקשר ניתן יהיה להוכיח באמצעות נכסים, כספים, עבודה בארץ וכיו"ב. לא ניתן לדעת מראש מה בדיוק ישאלו, אבל בכל מקרה מומלץ לענות על כל השאלות בכנות. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד