הארכתי שהות ויזה בארה"ב
יחי
יחיאלביקשתי הארכה במשך הזמן שהייתי בארה"ב וקיבלתי תשובה לאחר שחזרתי לארץ שהיה מותר לי לשהות בארה"ב עד מתי שיצאתי. כעת ברצוני לטוס שוב פעם אך אני רואה שהיתה להם טעות בשם במקום כמו שכתוב בדרכון yehiel הם כתבו yechiel כלומר הוסיפו לי c בשם שלי ובאמת השם שלי הוא יחיאל והיו צריכים לאיית אותו כך אבל בדרכון כאמור רשום yehiel v האם אמורה להיות לי בעיה בכניסה לארה"ב
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום יחיאל, אם יצאת בזמן, אז כנראה לא צריכה להיות בעיה, כי בסופו של הדבר הם יראו שמדובר באותה אישיות לפי מספר הדרכון. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד