שאלה לגבי מילוי טופס ds-160
עומ
עומרשלום, בסעיף present work בטופס ds-160: יש לי בהווה שני עיסוקים (דוקטורט ועוד רבע משרה). אך יש מקום בטופס להכניס את פרטיו של עיסוק אחד בלבד. כך יוצא שיש לי עוד הכנסה שאני לא מדווח עליה בשום מקום... האם פשוט להתעלם מהעבודה הנוספת? הרי היא תופיע בפירוט חשבון הבנק.
RE:
אלכ
אלכס ברוששלום עומר, יש להכניס את פרטי העבודה העיקרית... באם יהיה צורך ניתן יהיה לתת הסברים בעל פה בפני נציג רשות ההגירה לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד