כניסה לארהב בקונקשן לקוסטה ריקה
הוד
הודיה ברקאני אמורה ליסוע לקוסטה ריקה והקונקשן שלי הוא בניורק בהלוך ובמיאמי בחזור. האם אני צריכה אשראת כניסה כלומר ויזה רק בשביל הקונקשן?
RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוששלום הודיה, בדרך כלל כן. מדובר בויזה מסוג C. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד