חזרה לפורום

כניסה לארהב בקונקשן לקוסטה ריקה

הוד
הודיה ברק

אני אמורה ליסוע לקוסטה ריקה והקונקשן שלי הוא בניורק בהלוך ובמיאמי בחזור. האם אני צריכה אשראת כניסה כלומר ויזה רק בשביל הקונקשן?

RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוש

שלום הודיה, בדרך כלל כן. מדובר בויזה מסוג C. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד