חזרה לפורום

ויזה לארה"ב- לאחר ראיון

רות
רות

היה לי ראיון לויזה (טיול) לארה"ב- ולא שמעתי לגמרי את המשפט שנאמר לי אלא רק סופו "עוד 7-10 ימים", כי עברה ישר לאדם הבא בתור. השארתי שם את הדרכון. ידוע שזה נשמע טפשי- איך אוכל לדעת אם הויזה אושרה

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום רות, את אמורה לקבל בקרוב את הדרכון ככל הנראה עם הויזה לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד