ויזה לארה"ב- לאחר ראיון
רות
רותהיה לי ראיון לויזה (טיול) לארה"ב- ולא שמעתי לגמרי את המשפט שנאמר לי אלא רק סופו "עוד 7-10 ימים", כי עברה ישר לאדם הבא בתור. השארתי שם את הדרכון. ידוע שזה נשמע טפשי- איך אוכל לדעת אם הויזה אושרה
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום רות, את אמורה לקבל בקרוב את הדרכון ככל הנראה עם הויזה לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד