ויתור אזרחות אמריקאית
שמח
שמחהילד בגיל 18, בעל אזרחות אמריקאית, אך מעולם לא גר שם, אלא גר כאן בארץ ישראל, האם הוא יכול לוותר על האזרחות האמריקאית שלו בלי שהוא גר שם בכלל, או שהוא צריך לגור שם זמן מה ורק אז יש לו את אפשרות הויתור הנ"ל? כי ככה מישהו אמר לי, אני רוצה לדעת האם זה נכון
RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוששלום שמחה, ניתן לוותר על אזרחות אמריקאית גם מבלי להתגורר בארה"ב. השאלה האמיתית היא האם כדאי ? בברכה, אלכס ברוש, עו"ד