טעות בטופס ויסה לארהב
רעו
רעות עירובהיי, מילאתי את הטופס המקוון באתר השגרירות משום מה לא הגעתי לשלב של השירות הצבאי והעבודה הקודמת הטופס אושר ונשלח יש לי ראיון בעוד 4 ימים. האם קריטי? אפשר לשנות שם? יש אפשרות לבטל ולהנפיק חדש? לאחר מכן מילאתי לבעלי והכל יצא תקין
RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוששלום רעות, לפי מה שתיארת, לא צריכה להיות שום בעיה... בברכה, אלכס ברוש, עו"ד