חזרה לפורום

טעות בטופס ויסה לארהב

רעו
רעות עירוב

היי, מילאתי את הטופס המקוון באתר השגרירות משום מה לא הגעתי לשלב של השירות הצבאי והעבודה הקודמת הטופס אושר ונשלח יש לי ראיון בעוד 4 ימים. האם קריטי? אפשר לשנות שם? יש אפשרות לבטל ולהנפיק חדש? לאחר מכן מילאתי לבעלי והכל יצא תקין

RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוש

שלום רעות, לפי מה שתיארת, לא צריכה להיות שום בעיה... בברכה, אלכס ברוש, עו"ד