צילום דרכון אם ויזה לארהב
שי
שי דוכןיש לי שאלה אם צילום דרכון אם ויזה לארהב מקנה כניסה בלי בעיות?
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום שי, לא ברור למה הכוונה בדיוק... אם יש לך דרכון עם ויזה בתוקף, אז סביר להניח שלא יהיו לך בעיות בכניסה לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד