חזרה לפורום

צילום דרכון אם ויזה לארהב

שי
שי דוכן

יש לי שאלה אם צילום דרכון אם ויזה לארהב מקנה כניסה בלי בעיות?

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום שי, לא ברור למה הכוונה בדיוק... אם יש לך דרכון עם ויזה בתוקף, אז סביר להניח שלא יהיו לך בעיות בכניסה לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד