לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שי בן דוב

סירוב לויזת סטודנט כאשר יש לי ויזת תייר

יש לי ויזת תייר בתוקף. לפני כשנתיים טיילתי בארה"ב כ-10 חודשים (עשיתי הארכה מסודרת דרך עורך דין לפני תום אשרת השהייה שלי, והארכתי לעוד כחצי שנה). השנה טסתי שוב, הפעם, על מנת לברר על לימודים בארה"ב (שהייתי שם כ-3 חודשים). לאחר השקעה מרובה, אכן התקבלתי לקולג וקיבלתי את כלל המסמכים הרלוונטים. למרות זאת, לא אישרו לי את הויזת סטודנט(F1) ועיכבו אותי על הפעם ששהייתי שם כעשרה חודשים. השאלה שלי היא האם יש קשר וייתכן כי גם הויזת תייר שלי בוטלה? האם אינני יכולה לטוס לביקורים נוספים שם יותר? האם אתה ממליץ להמתין זמן ממושך עד ההגעה נוספת לארה"ב או שאין קשר?

אלכס ברוש, עו"ד

שלום שי, ההמלצה היא לפנות לשגרירות ארה"ב בעניין זה. ברוב המקרים מסוג זה מבטלים גם את ויזת התייר. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד

שי בן דוב

גם אם אין חותמת על הויזת תייר, היא מבוטלת? כי אף אחד בשגרירות לא התריע בפניי שכלל הויזות מבוטלות. אז מאיפה יודעים את זה? רק אם שואלים בשגרירות?

עו"ד אלכס ברוש

שלום שי, אין צורך בחותמת ממש על הויזה, מה שקובע זה הסטטוס שלך במערכת רשות ההגירה. אם שהיית באופן לא חוקי בארה"ב, אז רוב הסיכויים שהויזה שלך מבוטלת. בדרך כלל, הם גם שולחים הודעה על כך ומבקשים לגשת לשגרירות כדי שיבטלו את הויזה בדרכון. אבל זה לא קורה כל הזמן וזה לא משנה את העובדה שהויזה אינה כבר בתוקף. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאי