שאלה לגבי מילוי טופס DS160
אוה
אוהדאחרי ששלחתי טופס DS160 לויזה J-1 אני לא מצליח להגיע למקום בו אני יכול למלא לאישתי את הטופס לאותה בקשה
RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוששלום אוהד, שאלתך לא ממש ברורה. ברוב המקרים יש למלא טופס נפרד עבור בן/בת הזוג. אם הכוונה שלך היא לתקלה טכנית - אז יש להמתין עד שיסדרו אותה. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד