הוצאת גרין קארד בארהב
עמי
עמיתשלום אני נמצא כבר 3 שנים בארהב והויזה שלי הייתה תקפה לעשר שנים ונגמרה לפני שנה. ועכשיו אני מתכונן להתחתן ולהוציא גרין קארד האם תיהיה בעיה עם זה.
RE:
שמש
שמשוןאתה רציני?? תהיה לך לא בעיה אחת, אלא הרבה בעיות.
שלום אני נמצא כבר 3 שנים בארהב והויזה שלי הייתה תקפה לעשר שנים ונגמרה לפני שנה. ועכשיו אני מתכונן להתחתן ולהוציא גרין קארד האם תיהיה בעיה עם זה.
אתה רציני?? תהיה לך לא בעיה אחת, אלא הרבה בעיות.