חזרה לפורום

הוצאת גרין קארד בארהב

עמי
עמית

שלום אני נמצא כבר 3 שנים בארהב והויזה שלי הייתה תקפה לעשר שנים ונגמרה לפני שנה. ועכשיו אני מתכונן להתחתן ולהוציא גרין קארד האם תיהיה בעיה עם זה.

RE:
שמש
שמשון

אתה רציני?? תהיה לך לא בעיה אחת, אלא הרבה בעיות.