חזרה לפורום

נישואים לאזרח בארהב וחזרה לארץ

אמל
אמלי באנט

אני ואשתי התחתנו בארצות הברית ועדיין לא שלחנו מסמכים,לצערי אני נאלצת לחזור לארץ מסיבות משפחתיות. האם אנחנו יכולות להישאר נשואות ולאחר שנתיים להגיש בקשה לגרין קארד מהארץ? אשתי (אזרחית) נשארת לחיות בארהב ואני נאלצת לחזור . חרגתי מאשרת השהייה שלי בכ-5 חודשים הבנתי שיש לי עד חצי שנה לחזור ללא חותמת שחורה. האם אפשרי להישאר נשואות ולהגיש בקשה זו? כמה זמן זה לוקח? האם זה מצריך משהו מאשתי האזרחית במהלך תקופה זו ? תודה רבה.

RE:
עו&
עו''ד אלכס ברוש

שלום אמלי, על פי החוק, יש לבצע את ההליך מישראל. אחרת, קיים הסיכון לקבל גירוש על בסיס כניסה לארה''ב עם כוונה להגר (מצג שווא). התהליך כולו אורך כשנה. בת הזוג האמריקאית תצטרך להגיש בקשה עבור בת הזוג הני. נא ליצור קשר עם משרדנו, נשמח לעזור לך בתהליך זה. בברכה, עו''ד אלכס ברוש