שינוי סטטוס של הוויזה
מאו
מאור מזרחיבהמשך לשאלה של נדב אני נמצא באותה סיטואציה אני מתכנן להישאר לאחר המחנה לעוד כמה חודשים בארה״ב השאלה שלי אם אני יכול לצאת לכמה ימים מארה״ב ולחזור על הויזת תייר שכבר יש לי
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום מאור, מהלך לא מומלץ. קיים סיכון שלא יתנו לך להיכנס לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד