חזרה לפורום

יש לי דרכון שפג תוקפו ועליו מוטבעת הויזה לארה"ב עכשיו שאני מחדש דרכון ונותנים לי דרכון חדש האם אני צריך שיעבירו לי בשגרירות את הויזה לדרכון החדש?

מוט
מוטי

ויזה לארה"ב

RE:
עו&
עו''ד אלכס ברוש

שלום מוטי, אין צורך, פשוט לקחת גם את הדרכון החדש וגם את הישן איתך בעת נסיעה. בברכה, עו''ד אלכס ברוש