משפטיפורומיםויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאייש לי דרכון שפג תוקפו ועליו מוטבעת הויזה לארה"ב עכשיו שאני מחדש דרכון ונותנים לי דרכון חדש האם אני צריך שיעבירו לי בשגרירות את הויזה לדרכון החדש?
יש לי דרכון שפג תוקפו ועליו מוטבעת הויזה לארה"ב עכשיו שאני מחדש דרכון ונותנים לי דרכון חדש האם אני צריך שיעבירו לי בשגרירות את הויזה לדרכון החדש?
מוט
מוטיויזה לארה"ב
RE:
עו&
עו''ד אלכס ברוששלום מוטי, אין צורך, פשוט לקחת גם את הדרכון החדש וגם את הישן איתך בעת נסיעה. בברכה, עו''ד אלכס ברוש