לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דקלה

ויזת תייר עם הערה

שלום, לאחרונה קיבלתי את הויזה שלי אך בהערות הועזה רשום שאני מטיילת עם אבי אני משוחררת מזה שנה לא ביקשו ממנו להציג תלושי משכורת או אישורים כלשהם. אלא נתנו לי את הויזה ללא כל בעיה. לאחר בדיקה וחיפוש באינטרנט נתקלתי רק במקרים שבהם היתה כתובה הערה בסגנון כניסה ראשונה עם ההורים או איזה קוד שמופיע. אני רוצה לציין שהויזה שלי רגילה לחלוטין תקפה לחצי שנה וכתוב בבירור ללא שום קוד רק רשום מטייל עם אבא. מה זה אומר? האם אני מחויייבת להכנס עם אבי לארה״ב? במידה ותכננתי לטוס עם בן זוגי (שהוא אזרח אמריקאי) ולאחר שבועיים להפגש עם אביי לטיול זה עלול להוות לי בעיה במעמד הכניסה למרות שבן זוגי שטס איתי הוא אזרח? אשמח לתושבה מהירה כי מטעמים איישים של בן הזוג שלי אנחנו צריכים לטוס בהקדם! תודה..

מישל קובן וולגל

It is not a regular visa because a regular one is valid for 10 years and because it says that you cannot enter without your father

דקלה

כמובן.. אבל בכל אופן מה זה אומר כרגע לגבי הכניסה שלי לארה״ב?

מישל קובן וולגל

That you can only enter with your father

noy

שלום.. גם אני נוסעת עם אבא שלי, ויש לי כוכבית כזו. אבל אני כניראה אשאר שבוע אחריו, תיהיה לי בעיה לחזור בלעדיו?

Michael Rosenthal

Hi Noy, In order to properly answer your question, I need to see a copy of your US visa. Therefore, please scan and email me a copy to michael@relocation-law.com Thank you for your cooperation.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאי