חיוב אשראי על ביטוח ללא אישורי במשך שנה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דניאלה

    נשלח ע"ידניאלה 20:53, 9 ביוני 2014

    חברת דינמיקה סלולר אשר רכשתי מהם את הטלפון שלי לפני כשנה אך ללא ביטוח הופתעתי לגלות שבמשך שנה שלמה הם מחייבים אותי ללא אישורי על ביטוח למכשיר פניתי אליהם ונמסר לי מהם שזו אכן טעות ובאמת לא אישרתי שום עסקת ביטוח הם מסרו שיזכו אותי באשראי על שנה שלמה אך ברצוני לתבוע אותם על עוגמת הנפש ועל החוצפה לגעת בכסף של בן אדם ללא אישורו מי יודע עוד לכמה אנשעם הם עושים זאת רציתי לדעת עם מקרה כזה אפשרי לתבוע? ולצאת זכאי?

    השב
  • 18:58, 10 ביוני 2014

    שלום דניאלה. אניי מכיר עוד הרבה מקרים שהם חייבו ללא הרשאה. לא יודע אם במקרה שלך כדאי לתבוע. אם תרצי, את יכולה להתקשר אליי. מיקי 054-5709713

    תגובה
  • 17:57, 27 בנובמבר 2014

    קרה לי בדיוק אותו המקרה.
    אני מגלה שכבר שנתיים וחצי הם מחייבים אותי על "שירות ואחריות" בסך 87.70 כל חודש, מבלי שאישרתי את העסקה הזו מעולם.
    צלצלתי, ביקשתי שיראו לי את החוזה ויוכיחו שביקשתי את השירות הזה בסכום הזה. כמובן שאני רודפת אחריהם כבר שלושה שבועות ועוד לא קיבלתי שום זיכוי, רק טרטור וזלזול.
    מה עושים?

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:07, 22 ביוני 2014

    שלום דניאלה
    לאור הכתוב בשאלתך, ככלל, בהגשת תביעה יש להוכיח נזק שארע לתובע.בדרך כלל, תביעה ללא נזק ברור שנסובה סביב עוגמת נפש וכו', מקטינה את סיכויי התביעה.
    משכך המלצתי הינה כי ראשית תפני בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה ופרטי את טענותיך. ביכולתך לדרוש במכתב פיצוי עבור ההתנהלות של החברה כלפיך.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.