• 28 ביולי 2014

    חיוב בגין גלישה בחו"ל

    שהיתי בחודש מאי במשך 5 ימים בחו"ל וקיבלתי חיוב על גלישה באינטרנט במכשיר הנייד בסך 3000 ש"ח! לא רכשתי חבילת גלישה כיון שהתכוונתי לגלוש עם המכשיר של בעלי לו רכשנו חבילה.
    עפ"י התיקון לחוק התקשורת ממרץ 2014 כל לקוח חסום לגלישה באופן אוטומטי כברירת מחדל אלא אם כן הוא מבקש באופן יזום שיפתחו אותו או שהוא רוכש חבילה.
    אני עובדת במשרד ממשלתי גדול המונה מעל 1000 עובדים ומתוקף כך מוגדרת כלקוחה עיסקית תחת "הסכם חשכ"ל", נציג המשרד מתוקף הרשאתו חתם על הסכם בו הוא פותח את כל עובדי המשרד לגלישה בחו"ל, והיה עליו ליידע את העובדים אך הוא לא עשה זאת.
    אני נפלתי בין הכיסאות ולא קיבלתי את המידע הזה.
    האם אוכל לפנות לתביעות קטנות? אם כן, את מי לתבוע?
    האם אוכל לעשות משהו כדי להסיר את החיוב הנ"ל ממני כיון שזה לא היה באחריותי, אלא באחריות מישהו אחר.
    בשיחה עם פלאפון טרם הנסיעה אמרתי שלא אגלוש במכשיר שלי אלא של בעלי, לטענתם לא אמרתי את המילה המפורשת לחסום ולכן לא ניתן לפרש את אמירותיי ללחסום.
    אנא עזרו לי.
    בתודה מראש

    28 ביולי 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 3 באוגוסט 2014

    חיוב בגין גלישה בחו"ל

    שלום
    איני מכיר את נסיבות המקרה אולם ככלל, במידה ולאור הכתוב,ההסכם עם חברת הסלולר נערך מול נציג משרדכם שלא ידע אתכם, נראה כי הפנייה הנצרכת הינה למשרד, להנהלה. דהיינו, המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רדום לגורמים הרלוונטים במשרד והעלי את טענותיך בדבר חיוב שלא בצדק.


    בהצלחה

    3 באוגוסט 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?