• 27 באוגוסט 2014

    חיוב יתר בחשבוניות

    שלום, אני מנוי בחברת שלקום,
    אחת לכמה חודשים אני מוצא טעות בחשבונית, ביקשתי מסלקום לקבל פיצוי ולא הסכימו, הם מוכנים להחזיר את מה שנלקח ולא יותר ואפרט כמה דוגמאות:
    1. ביטול של החזר 70 ש"ח לחודש לשלוש שנים בעקבות שדרוג מכשיר.
    2. הוספת שירות תיקונים לפלאפון בעלות 19.9 כל חודש שהבחנתי בזה אחרי כמה חודשים
    3. החלפת מסלול מ-119 ל- 199 (מסלול זוגות אפילו שיש לי רק מספר 1) וזה לא שהמסלול התייקר אחרי שנה, הם פשוט שינו מסלול ללא רשות!
    4. יש לי חבילה ללא הגבלה (כולל גלישה) ופתאום אני מקבל סמס לפלאפון שאני גולש ללא חבילה והחיוב עלול להגיע למאות ש"ח, בדקתי את המצב חשבון שלי וגיליתי 504 ש"ח! על גלישה.
    בכל המקרים הנ"ל פניתי לסלקום ואמרו שיזכו. כשביקשתי פיצוי, אמרו מה פתאום.. הגדילה לעשות נציגה שדיברתי איתה על החיוב של 500 על גלישה וכשביקשתי פיצוי היא אמרה "אתה לא מגזים אנחנו מזכים אותך ב- 500 ש"ח.." אמרתי לה אבל זה מה שלקחתם לי, מה עם פיצוי..? והיא המשיכה "אני חושבת שאתה מגזים.." רוב הדברים מוקלטים ומתועדים בהתכתבויות.
    אשמח לדעת מה אוכל לעשות, תודה!

    27 באוגוסט 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 31 באוגוסט 2014

    חיוב יתר בחשבוניות

    שלום
    ביכולתך לשלוח מכתב מפורט אל חברת הסלולר המפרט את נסיבות המקרה והחישובים.
    במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון הגשת תביעה.
    בהצלחה.

    31 באוגוסט 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?