• 19 באוקטובר 2014

    סלקום חו''ל

    שלום רב,
    בתאריך 4/08/2014 אני עשיתי דרך אתר סלקום תוכניתי סלקום חו''ל לשלושה מספרי סלקום - שלי ושל שני הילדים שלי.
    לפני זה דיברתי עם נציג סלקום בטלפון וקיבלתי המלצה לעשות את התוכנית דרך האתר.
    אחרי שנרשמתי למסלול דקות סמס וגלישה, קיבלתי סמס עם קוד לשלושת המספרים והזנתי אותו בשביל כל אחד מהם.

    אחר כך התברר שכנראה הייתה בעיה במערכת והמסלול לא הותקן לאחד המספרים - מספר של הבן הקטן שלי. אנחנו גילינו את זה רק ברגע שקיבלנו חשבון סלקום ל-5595 ש''ח.
    פניתי ל-סלקום. הם אומרים שהתקנת התוכנית דרך האתר היא באחראיות הלקוח. הם גם אומרים ששלחו למספר הזה סמס שהמספר הזה ידבר בתעריף יקר. אבל מכיוון שזה הטלפון של הילד אנחנו לא ידענו על הסמס הזה.
    בסלקום מסרבים להחזיר את הכסף.
    האם יש אפשרות לעשות עם זה משהו?

    בתודה,
    בלה

    19 באוקטובר 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 20 באוקטובר 2014

    סלקום חו''ל

    שלום רב,
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר. במכתב תפרטי את נסיבות המקרה ואת השתלשלות העניינים.
    לאחר ובהתאם לתשובתה של חברת הסלולר ניתן יהא לבחון פניה משפטית..
    בהצלחה.

    20 באוקטובר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?