open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 20 באוקטובר 2014

            חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

            שלום רב.
            עד לפני חודש הייתי לקוח סלקום ובהסכם ההתקשרות עם נכתב:

            6.7. "במידה ומחזור החיוב שלך בתוכנית אינו מלא, ישולם חלק יחסי של התשלומים הקבועים בתוכנית ו/או התשלום הנוסף בגין חבילת
            הגלישה, על פי מספר הימים בהם היית מחובר עד למחזור החיוב המלא..."
            וגם:
            7.2. "סלקום רשאית להפסיק ו/או לשנות, מעת לעת ובהודעה מראש, את מתכונת ההתקשרות..."

            - בחשבונית יוני 14 נכתב: "לידיעתך. לתשומת ליבך, כל התשלומים הקבועים, ייגבו בגין מחזור חיוב מלא, וזאת גם אם היית מחובר רק בחלק ממחזור החיוב, מכל סיבה שהיא." [לאחר שיחה עם נציגה מתברר שהתקנה בסלקום נכנסה לתוקף במהלך חודש אוגוסט].

            - בתאריך 9/9/14 (שבוע לאחר תחילת מחזור החיוב בסלקום) התניידתי מחברת סלקום לגולן טלקום. החיוב בחשבונית לחודש ספטמבר היה מלא ולא יחסי.


            השאלה שלי היא האם ההודעה בחשבונית חודש יוני מספיקה לסלקום בכדי לגבות ממני תשלום מלא בעבור חודש ספטמבר?
            ניסיתי למצוא את התקנה שמגדירה את האופן בו חברת הסלולר אמורה להודיע על שינויים בהסכם ההתקשרות ולא הצלחתי.
            תודה רבה.

            20 באוקטובר 2014
          • 6 בנובמבר 2014

            חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

            שלום

            גם אותי חיובו על חודש שלם .

            כתבתי פניה למשרד התקשורת ופרטתי אל הנושא.

            מציע לך ולכל אחד שזה קורה לו לפנות לפניות הציבור במשרד התקשורת . http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx

            לא נראה לי שזה תקין או הוגן , יותר נכון לומר שזו גזלה אים לו גנבה .

            6 בנובמבר 2014
            • 31 בדצמבר 2015

              חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

              שם תוכן הודעה: בס"ד. שלום לכל נפגעי סלקום. גם אותי חיוב מלא לאחר התניידות. שבס"ה הייתי 4 ימים מהמחזור החדש. זה מאד חורה לי וזה לא הוגן ולא הגון!!! זו אף התנהגות חזירית של בצע כסף ועושק לקוחות של חברת סלקום. אני מוכן להרים את הכפפה ולפעול בנושא. מי שמעוניין שנהיה קבוצת אנשים שנפגעו מכך, שזה כח אשמח שיצוא איתי קשר. 0524746415 יוסי.

              31 בדצמבר 2015
              • 5 בפברואר 2017

                חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

                גם אני חויבתי חיוב מלה כשמנה ימים והם חייבו אותי תקופה מלאה בפנייה שלי אליהם הם אמרו לי כי זו. החלטת משרד התקשורת ואם זה נכון איך משרד ממשלתי נותן יד לגזל והונאת ציבור כאילו מדובר בקרטל

                5 בפברואר 2017
                • 6 בפברואר 2017

                  חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

                  אז ככה , סלקום חייבה אותי מחיר מלא 360 שח, למרות שהשימוש היה רק שמונה ימים. בשיחה עם פניות הציבור שלהם, הבהרתי כי אלחם בהם בכל הכוח. פניתי למשרד התקשורת ושלשום סלקום החזירו לי 250 שח. נראה כשיטת מצליח שלא הצליחה במקרה שלי. להלן תשובת משרד התקשורת: ...1. מצ"ב מענה חברת סלקום אשר נשלח אליך ישירות.

                  2. ממענה החברה עולה כי ניתן לך זיכוי בסך של 248 ₪ בגין החיוב כך שחויבת חיוב יחסי רק על שישה ימים.

                  3. בנושא זה ברצוני להבהיר כי בהתנהלותה של חברת סלקום לפיה לא מתבצע חיוב יחסי בחודש האחרון בו היה מנוי רשום לשירותיה, יש כדי הפרה, לכאורה, של הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ושל הוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010.

                  4. למשרד התקשורת אין סמכות לאכוף את ההוראות הנ"ל אלא רק לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

                  5. הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מנהלת בימים אלה חקירה בנושא זה.מוצע להפנות תלונה זו אליה.

                  6. יש לציין כי משרדנו יצא באסדרה חדשה בנושא הנדון כדלקמן:

                  7. בחודש בו נטש מנוי את החברה הוא יחויב בחיוב יחסי על פי הגבוה מבין:

                  8. מספר הימים בחודש בהם היה מנוי של החברה;

                  9. כמות היחידות הגבוהה ביותר שצרך מתוך מכסת היחידות החודשית שהוקצתה לו.

                  10. חשוב להבהיר במסגרת התיקון, כי הקביעה בדבר חיוב יחסי, חלה רק על החיוב החודשי/תקופתי הבסיסי שבגין התוכנית ולא על חיובים אחרים.

                  11. חשוב להבהיר כי אסדרה זו תיכנס לתוקף רק בתאריך 11.02.17.

                  12. לשירותך.

                  לא לוותר לגנבים

                  6 בפברואר 2017
                  • 20 בפברואר 2017

                    חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

                    גם אני בסלקום חוייבתי על חודש מלא, לטענתם הדבר נאמר לי בעת ההתקשרות איתם,
                    מה לעשות ? לפנות למשרד התקשורת?

                    20 בפברואר 2017
            • 1 במרץ 2015

              חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

              מה הייתה תגובת משרד התקשורת?

              1 במרץ 2015
              • 27 בינואר 2017

                חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

                לעניין נושא "חיוב יחסי" אשר המשרד ביקש להסדיר במסגרת שימוע זה,
                הוא לא יוסדר בשלב זה, באשר משרד התקשורת מבקש לשקול את צורת
                האסדרה הנכונה לנושא, ויש להניח שהמשרד יבקש להסדיר נושא זה
                בעתיד. (מאתר מש' התקשורת http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/5/4725.pdf)

                27 בינואר 2017
          • 1 בנובמבר 2014

            חיוב יחסי או מלא בעת ניוד סלולר

            שלום
            ככלל, על חברת סלולר להודיע על שינויים כספיים בהתקשרות.
            המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל החברה בדואר רשום עם אישור מסירה והעלה טענותיך.
            בהצלחה

            1 בנובמבר 2014
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form