• 19 בנובמבר 2014

    גיבוי הנציגה על ידי החברה


    מול נציגת שירות באורנג' ביד אליהו ניתן לי מחיר מסויים עבור חבילת גלישה שיחות והודעות בשילוב עם הטבה על טאבלט.
    לאחר משא ומתן ארוך וברור עם דגשים מצידי על מה אני צריך ורוצה סוכמה חבילת גלישה בסכום חודשי מסויים עם טאבלט.

    הנציגה הדפיסה את הדפים שעליהם צריך לחתום לאחר שביקשתי לראות על מה אני חותם.
    על גבי הטופס המודפס הופיעו פרטים אחרים ממה שסיכמנו עליהם.
    לדוגמא, חבילת הגלישה היתה קטנה ממה שסוכם. הנציגה מחקה בעט את המספר 3 ורשמה בכתב יד 5 והחתימה אותי. היא אמרה שזה בסדר, ושבכל מקרה הניירת הזאת היא בלתי פורמלית ומה שמשנה זה מה שהיא מכניסה למחשב.

    כמובן שלאחר חודש התברר כי מהירות הגלישה היתה על 3 ולא כפי שסוכם מול הנציגה, על אף שהבהרתי לה שאין לי טעם לעבור מסלקום לאותה חבילת גלישה שזה מה שחשוב לי- ובמחיר משתלם.
    כעת אורנג' מגבים גיבוי מלא את הנציגה שכן הניירת שמונחת לפניהם, בחתימה האלקטרונית שלי, מעידה על כך שסיכמתי על חבילת גלישה של 3.

    בנוסף, מחיר הטאבלט בפרסומות המפוזרות בתחת השירות היה 999 ובחשבונית מופיע שההחזר הוא על 1500. הנציגה לא אמרה דבר על הסכום הגדול יותר, ומעולם לא ראיתי שחתמתי על מסמך שקשור לסכום הזה.

    חשוב לציין שביקשתי לראות בדף מודפס על מה אני חותם, והנציגה הוציאה לי ניירת והחתימה אותי על משהו מתוקן בעט על ידי. את הניירת הזאת היא ככל הנראה זרקה לפח..

    ביקשתי מאורנג' לשלוח לי את המסמכים האלקטרוניים עליהם חתמתי, בכל מה שקשור לטאבלט וזו כלל לא החתימה שלי.

    אורנג' מגבה לחלוטין את הנציגה ואין לי כל דרך להוכיח שמדובר בלכל הפחות פיזור דעת של הנציגה. מה עושים? מאוד מסתכל

    19 בנובמבר 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 7 בדצמבר 2014

    גיבוי הנציגה על ידי החברה

    שלום רב,
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי ראשית תפנה אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום, פרט את נסיבות המקרה ובקש את ההסכמים עליהם מסתמכת חברת הסלולר.

    במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    7 בדצמבר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?