• 8 בדצמבר 2014

    התרעה על חריגה מחבילת הדקות לחול

    שלום רב,
    בחודש אוגוסט 2014 רכשתי חבילות דקות לחו"ל דרך חברת סלקום. למרות שהבנתי שהחבילה כוללת 2000 דקות, התברר בדיעבד בעת קבלת החשבון שהחבילה כללה 200 דקות בלבד והסכום בחשבון החודשי הגיע ללמעלה מ- 1,500 ש"ח. אמנם, אכן עשיתי טעות בעת רכישת החבילה ולא הבנתי נכון את נפח חבילת הדקות אך סלקום לא היו מוכנים לבוא לקראתי בשום צורה וטענו בפני שזה באחריות הלקוח לבדוק את מצב הדקות בחבילה שלו ושאם אני רוצה אני מוזמנת להתנתק ולתבוע אותם אך את הכסף אני לא אקבל בחזרה.
    חשוב לציין שבעת רכישת החבילה לא הוסבר לי שיש לבדוק את מצב ניצול הדקות כל הזמן ולא נאמר לי גם כיצד ניתן לעשות זאת.
    לאחר בדיקה, גיליתי שבחוק התקשורת יש סעיף מפורש (תוספת משנת 2011) שאומר שבאחריות חברת הסלולר לדווח לי לקראת ואחרי החריגה מנפח הדקות של החבילה (ב- 50%, 75% ו- 90% מתכולת החבילה).

    רציתי לדעת האם הסעיף המדובר אכן תקף כיום ורלוונטי למקרה זה והאם לדעתכם אוכל לתבוע את חברת סלקום ולקבל את הסכום בחזרה \ להגיע איתם להסדר?

    תודה רבה לכל מי שינסה לעזור!

    8 בדצמבר 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 17 בדצמבר 2014

    התרעה על חריגה מחבילת הדקות לחול

    שלום
    ככלל , ש לשלוח התרעה למכשיר.
    לאור הכתוב ובמידה ולא קיבלת התרעה שכזו המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל החברה ופרטי את נסיבות המקרה ואת העובדה שכפי שאת טוענת, לא קיבלת הודעות ניצול תכולת חבילה.
    בהצלחה

    17 בדצמבר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?