תביעה בגין הטעיה של חברת הסלולר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דורית

    נשלח ע"ידורית 19:17, 4 בינואר 2015

    עשינו תוכנית באחת חברות הסלולר "לכל היעדים. ללא הגבלה" ולפתע מתקשרת נציגה ואומרת שצריך להפסיק להתקשר , כי הם יסגרו את הקו לשיחות יוצאות , כי הלקוח חרג בשיחות. ואמרה שנעשו מעל אלפיים דקות וישנה הגזמה ואי לכך זו התראה לפני ניתוק. האם אין כאן הטעיה צרכנית - מצד אחד התוכנית נקראת ללא הגבלה ומאידך לפתע שולפים מהשרוול כן הגבלה. האם ישנו על פי חוק סכום כספי מוסכם לפיצוי בגין הטעיה למקרה הנ"ל

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:24, 7 בינואר 2015

    שלום
    איני מכיר את נסיבות המקרה אולם ככלל, בהסכם מעין זה כתוב בעניין שימוש בלתי סביר.
    במידה ולא עודכנת לגבי כך, יתכן כי ההתנהלות מטעם החברה לא הייתה תקנית. ביכולתך לפנות במכתב אל החברה והעלות טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.