ניתוק קו באמצע החודש - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • חננאל

    נשלח ע"יחננאל 12:24, 11 בינואר 2015

    שלום, ביטלתי קו בסלקום בתאריך 11/01/15 ושם אמרו שכיוון שהחשבונית תיסגר רק ב-08/02/15 הם ימשיכו לגבות עד התאריך את מחיר החבילה אפילו שהקו כבר מבוטל בפועל. זה חוקי? זה תקין?

    השב
  • 12:33, 11 בינואר 2015

    ראיתי פניות דומות של אנשים בעניין הזה, חשוב לי להבהיר, מדובר בחיוב על חבילת הדקות ולא על ציוד ואמרתי והנציגה אמרה לי שיגבו את כל החודש (אפילו שעברו רק שלושה ימים מהחודש) אמרתי לה שזה נראה לא בסדר ולא חוקי והיא אמרה שככה זה בסלקום (הכל מוקלט).
    זה באמת חוקי? יש טעם לכתוב מכתב לסלקום?

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    15:03, 20 בינואר 2015

    שלום רב,
    לאור הכתוב, יתכן כי גביית התשלומים הינה בעבור חבילת הדקות הקבועה אשר אינה תלויה בשימוש החודשי.
    בכל מקרה המלצתי הינה כי תשלח מכתב לחברת הסלולר בדואר רשום בכדי להבהיר נקודה זו לעניינך.

    בהצלחה
    עו"ד נבו למפל

    תגובה
  • 10:47, 2 במרץ 2015

    שלום ראיתי הודעתך בפורום ורציתי לדעת אם אני בחבילת אנלימיט חודשי ועברתי רשת אחרי יומיים ניתן לחייב אותי על חודש מלא?

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.